Join Waitlist We will inform you when the product arrives in stock. Just leave your valid email address below.
Email Quantity We won't share your address with anybody else.

Procedura składania i realizacji zamówień

  1. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk „Zamówienie”.
    By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne będzie założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.
  2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie potwierdzić złożenie zamówienia.
    Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12:00, w soboty, niedzielę oraz święta – będą realizowane następnego dnia roboczego.
  3. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma GOLD DESIGN zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia – o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
  4. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe ( nieistniejący e-mail, lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane.
    Zwroty towarów przyjmowane są w terminie nie przekraczającym 14 dni kalendarzowych. Po upływie tego terminu zwroty nie będą rozpatrywane.
  5. Firma GOLD DESIGN zarządzająca stroną stylowe-rzeczy.pl zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.
  6. Czas oczekiwania na zamówione produkty jest podany w informacjach o każdym danym produkcie.
  7. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym stylowe-rzeczy.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).
  8. Firma prowadzi tylko sprzedaż wysyłkową, nie ma możliwości indywidualnego odbioru zakupionego towaru.